Jazzliitto mukana Music x Mediassa

Raisa Siivola
20.9.2022

Jazzliitto tuottaa yhdessä Music Finlandin kanssa Music x Media -tapahtumaan paneelikeskustelun otsikolla ”Kohti hiilineutraaliutta”. Keskiviikkona 28.9. pidettävää paneelia voit seurata paikan päältä tai streamina verkossa.

Kohti hiilineutraaliutta
Ke 28.9.2022 klo 11:45-12:30, Music X Media, Tampere

Panelistit:
Teemu Kirjonen (moderoija)
Joni Seppänen / muusikko Sepikka
Elina Levula / Positive Impact
Raisa Siivola / Suomen Jazzliitto
Maija Leivo / Kivra
Vilja Varho / Luonnonvarakeskus

Parhaillaan käynnissä olevassa, Suomen Jazzliiton koordinoimassa hankkeessa selvitetään Suomen elävän musiikin ilmastovaikutukset. Samaan aikaan pilotoidaan uusia kestävämmän kiertämisen malleja. Mitä tarkkaan ottaen nyt selvitetään ja mitataan, ja miksi se on tärkeää? Miten sinä ja organisaatiosi voitte osallistua?

Jazzliitto myös julkaisee yhdessä KEMUT-verkoston kanssa ELMA – kestävän kehityksen digitaalisen alustan Music X Mediassa 29.9.2022 klo 10:15-11:00. Lanseeraustilaisuudessa Jazzliitosta puhumassa Maria Silvennoinen sekä alustahankkeen hankevastaava Anu Ahola.

Lue lisää molemmista tilaisuuksista Music X Median kotisivuilta https://musicmedia.fi/